Önskelista del 1
Godkväll!
Nu tänkte jag ta och fixa del 1 av min önskelista, det är snart jul och tänkte börja göra lite inlägg om vad jag önskar mig i julklapp :)
Jag har kommit på några saker jag vill ha i julklapp och om jag kommer på mer så gör jag ett nytt inlägg osv.
 
  1. Att få hoppa fallskärm, det hade varit så himla cool! 
  2. Kort till min polaroid kamera så jag kan ta mer sånna kort. 
  3. Kläder ifrån Madlady, hur snygga är inte Fila kläderna hos madlady? Hade inte tackat nej till kläder ifrån dom. 
  4. Presentkort på IKEA och SF. Skulle vilja köpa mer saker till lägenheten, gå på bio osv. 
Det är typ det jag kommer på just nu, vet att jag hade något mer som jag önskade mig men kommer inte på vad det var just nu. 
Så ett nytt inlägg kommer upp igen en annan dag. 
Har egentligen inte tänkt så mycket på vad jag önskar mig i julklapp, men har tittat en hel del på madladys kläder speciellt deras Fila kollektion. Tycker det är såå snygga, men lite dyrt för min del. 
Och nu när jag har en ny kamera så önskar jag mig filmrullar (eller vad det heter) till den. 
Och ett IKEA presentkort sitter aldrig fel haha :D 
Önskar ni er något speciellt iår? Jag tycker det är så svårt, jag har ingen aning om vad jag önskar mig. 
(bilder ifrån Madlady, CDON och Live it) 
Är det någon som hoppat fallskärm? Det vore verkligen super coolt :)