Svenska hollywood fruar
Godkväll!
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en bra onsdag? 
Här har det bara varit bra, har jobbat på som vanligt och sen när jag kom hem har jag kollat på gårdagens avsnitt av Svenska Hollywood fruar. 
Åhh lite tråkigt att det var sista avsnittet för den här säsongen. 
 
Ska snart ta och titta på Dr.Phil och sen får vi se vad jag ska titta på, ska bra ta det lungt ikväll. 
Även om dagen på jobbet har varit bra så är jag helt slut när jag kommer hem. 
Så mycket att tänka på när jag jobbar osv, och sen går jag upp tidigt och kommer hem sent så blir jag trött. 
Så det är så underbart att bara kunna vara hemma och chilla framför datorn eller tvn. 
 
Igår så kollade jag på Step up: the streets jag har sett den tidigare men älskar dom filmerna. 
Och så var det ett tag sedan jag såg just den så jag passade på att titta igår. 
Hur mysigt som helst, ska nog kolla på en av dom andra i helgen sen. 
 
Hur som helst, jag har egentligen inte så mycket att berätta. Jag har jobbat, varit hemma, kollat på film och så. 
Det har inte hänt så mycket den här veckan, men imorgon ska jag ut och äta med Malin, en kollega till mig och sen på söndag ska jag träffa Anna. Vi skulle ses på fredag men vi ändra det till söndag istället, så det kommer bli kul det med. 
Annars händer det inte så mycket mer, har ni några roliga planer för resten av veckan? 
Hoppas ni har haft en fin dag så hörs vi sen igen.