Allt för min syster
Godkväll på er!
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en bra dag? 
Här har det bara varit bra, har haft super kul med Janike idag. Det blev en hel del skratt och glada miner. 
Vi var ut till Erikslund en sväng, tror ni jag köpte något? 
Om jag gjorde, vi gick in på Rusta och jag hittade lite saker som jag köpte med mig hem... 
Det här med att inte köpa något idag gick sådär.. 
Sen var in till IKEA och där köpte jag inget, vilket var lika bra det xD 
Vi var även in til citygross och jag köpte med mig lite mat hem haha xD 
Annars köpte jag inte så mycket, blev bordsduk, tvål och något mer kommer inte ihåg vad mer jag köpte på rusta. 
 
 
Hur som helst, efter vi var på erikslund så åkte vi hem till Janike och jag fick se hennes fina lägenhet. 
Åhh den var verkligen super fin! 
Sen åkte vi till Hälla för att gå på rusta haha xD Köpte inget där då jag har handlat så mycket under helgen. 
Måste spara lite pengar haha. 
Nu sitter jag och kollar på Allt för min syster, har någon av er sett den? 
Asså den är såååååååå fin, en av mina favorit filmer, Jag gråter alltid till den. 
Om ni inte sett den, så gör det! Den är verkligen superfin! 
Jag har sett den typ 2-3 gånger tidigare och jag gråter alltd. Jag gillar den verkligen :) 
Jag hoppas ni har haft en super bra lördag så hörs vi imorgon igen :)