Espresso house se hit 😄

HallÄ!
Sitter just nu pÄ centralen och vÀntar pÄ Janike.
Har köpt en caramel latte pÄ espresso house, Àr nÄgon hÀr förvÄnad att jag köper min dricka dÀr? Inte? Okej, alltid nÀr jag ska fika pÄ stan eller köpa en kaffe eller sÄ, sÄ blir det pÄ espresso house.
Varför? Jo för jag Àlskar deras dricka, sÄ enkelt va det :) SÄ espresso house, om ni ser detta sÄ kan ni vÀl sponsra med dricka? Hehe :)

Hur som helst, jag vÀntar som sagt pÄ Janike hon ska hÀmta upp mig och vi ska till Erikslund. Det Àr tydligen en familjedag dÀr ute idag sÄ det ska bli spÀnnande att se vad det innebÀr.
Vi fÄr se ifall jag handlar nÄgot idag eller inte. RÄkade typ spendera lite mycket pengar igÄr pÄ stan sÄ vi fÄr se ifall jag köper nÄgot idag.
Sen fÄr vi se vad jag gör ikvÀll, det lutar som sagt att jag Àr hemma och kollar pÄ film. Men man vet aldrig.
Har ni nÄgra planer för idag?
Vi kanske ses ute pÄ Erikslund :)