Äntligen är det fredag!
Godmorgon fredag!
Äntligen säger jag bara, som jag har längtat haha :D 
Igår städade jag lägenheten, iallafall en del av lägenheten istället för att kolla på youtube klipp. 
Ska fortsätta idag, ska dammsuga, skura golven osv, orkade inte göra det igår så jag gör det idag då jag slutar tidigt. 
Ska till stan lite efter jobbet om jag inte behöver jobba över dvs. 
Ska kolla lite i affärer osv, ska inte handla något speciellt utan jag känner att jag behöver göra något istället för att bara jobba och åka hem och kolla serier så jag ska ta ett varv på stan. 
Får se ifall jag hittar något eller inte, inte för att jag tror det men man vet aldrig. 
Sen när jag kommer hem ska jag städa klart det sista i lägenheten, ska kolla om det finns någon tvätt tid nästa vecka innan jag åker hem till pappa. 
Har lite tvätt som vill bli tvättad så vi får se ifall jag lyckas få någon tid eller om jag ska tvätta hos mamma. 
Vi får se hur det blir, har ni några planer för idag? 
 
Visst är det skönt med fredag? Jag tycker det är hur skönt som helst, har haft en toppen vecka på jobbet. 
Och nu ska det bli skönt med lite helg och samla krafterna inför en ny jobbvecka. 
Som jag längtar, kommer jobba måndag och tisdag sen får vi se ifall jag får jobba på onsdag eller inte. 
Sen på torsdag åker jag till pappa och Eleonor, gissa om jag är taggad?! 
Kommer bli så jäkla nice, ser dock inte fram emot tåg resan men men tur att jag kommer fram  tidigt till pappa. 
Kommer ha hela eftermiddagen och helgen med pappa och Eleonor, hur mysigt är inte det egentligen? 
 
Hur som helst, har ni några planer för helgen? 
Jag får se vad jag ska hitta på, har inte direkt några planer så vi får se vad helgen har att erbjuda. 
Blir spännande och se vad jag hittar på denna helg, känns lite skumt att inte ha något direkt inplanerat. 
Kanske åker till Erikslund i helgen och kollar läget lite vi får se. 
 
Nä nu måste jag till bussen så jag kommer till jobbet i tid. Vore synd att komma försent haha :D 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen!