Girls night by hälla

Godkväll!
Står just nu och väntar på bussen hem, har nyss varit på Hälla.
Jag åkte till tjejkvällen på hälla iallafall, var verkligen i stort behov av bra skor.
Så skor jag köpte och sen lite smink, strumpor och sen inget mer.
Var extremt mycket folk där, as långa köer och så. De var väl mindre skoj, men annars var det trevligt.
Nu är jag mer än redo att få komma hem, ta det lugnt och kolla på svenska Hollywood fruar.
Funderade först ifall jag skulle förbi Ica och handla lite men gav upp den tanken ganska så snabbt.
Orkar inte gå på Ica så drar dit imorgon istället.
För nu vill jag bada hem och chilla efter en lång dag på jobbet.
Har haft super mysigt på jobbet men är så sjukt seg nu alltså.
Kommer bli en lång dag imorgon med men de kommer nog gå bra tror jag.

Hur som helst, hur har ni haft denna tisdag? Har ni haft en bra dag?
Jag har haft det hur bra som helst.
Har inte så mycket att berätta egentligen, har jobbar idag hela dagen och sen var jag hos mamma innan vi åkte ut till hälla.

#1 - Miss Baby Peaches

Kul med en tjejkväll! :D