Girls night by hälla

Godmorgon!
Och så var det tisdag igen, sjukt trött är jag iallafall.
Skulle ha slutat kvart i fyra idag men slutar halv 5 istället, livet som vikarie.
Men de kommer bli roligt, hoppas dagen går lika fort som igår.

Idag är det girls night by hälla här i Västerås, först tänkte jag att jag kunde ta mig ut till hälla men nu känner jag att jag inte kommer att orka det.
Så jag kommer nog åka direkt hem efter jobbet och äta, kolla på tv och sen sova.
Men de kan såklart ändras under dagen så vi får se hur jag gör.
Skulle va kul att åka dit och se vad det är för något men ja jag får se hur jag gör.
Och hur trött jag är efter en dag som denna.

Hur som helst, tänkte mest bara logga in och säga god morgon.
Jag hoppas ni får en fin tisdag så hörs vi sen igen.
Nu måste jag gå till bussen så jag hinner till jobbet :)