Some nights
Godkväll på er!
Hur har ni haft denna torsdag? Har ni haft det bra? 
Här har det bara varit bra, haft en lång men härlig dag på jobbet. Även om det nu har regnat mer eller mindre hela förmiddagen så har det varit bra. 
Tur att man har bra kläder haha xD 
 
Kom hem strax efter 5 och då gjorde jag lite mat, kollade lite på serier och nu håller jag på att kolla runt lite på youtube innan jag ska kolla på tunnelbanan. 
Det händer inte så mycket mer idag, ska nog kanske ta och städa lite. 
Var ett par dagar sedan jag städade så jag ska nog göra det istället för att kolla runt på youtube. 
I dont know, vi får se. Annars städar jag imorgon istället.
 
Hallå kan ni fatta att September typ är slut? Jag kan inte fatta att September månad är över. 
Okej sista dagen är imorgon men ändå, vart tog denna månad vägen? 
Känns som om den nyss började liksom.. Jag hinner verkligen inte alls med. 
Kan vi sakta ner? Tiden går lite väl fort.. Vi satt och räknade veckorna kvar till julen, och jag insåg att det inte alls är långt kvar nu till jul och så. 
Vart tog 2016 vägen? Började inte detta år nyss? Vad har jag gjort iår egentligen? 
Har hunnit med så mycket men ändå inte, är inte redo för ett nytt år än ;) 
Men men, what to do? 
Hoppas 2017 blir minst lika bra som detta år, eller vad säger ni? 
 
Hur som helst, vem mer lyssnar på denna låt? Jag bara älskar den.  
Spelar den hur mycket som helst både här hemma och på vägen till jobbet. 
Jag har ett par låtar som jag spelar på morgonen när jag åker buss, hur ,mysigt som helst. 
Jag hoppas ni har haft en fin dag så hörs vi imorgon igen!