Svenska hollywood fruar
Godkväll på er!
Jag har varit hemma ett tag men har ätit middag, kollat lite på film och nu kollar jag runt på youtube. 
Idag har jag fått jobba som ni vet vilket har gått super bra, var riktigt kul att jobb idag. 
Kändes som om dagen bara flöt på och så, vilket kändes hur bra som helst. 
Kommer få jobba hela veckan, först så skulle jag bara jobba 4 dagar men sen frågade dom om jag kan jobba på torsdag också vilket jag såklart tackade ja till. 
Så nu jobbar jag hela denna vecka, as pepp och taggad på det. 
Sen jobbar jag 2 dagar nästa vecka innan jag åker hem till pappa och Eleonor, kommer bli så jäkla kul att åka ner till Sölvesborg igen. 
Kände att jag behöver ett par dagar ledigt, har jobbat så mycket nu under September månad vilket har varit roligt såklart. Men kände att jag behövde ett par dagar ledigt så jag passar på att åka ner till pappa och Eleonor och hänga där ett par dagar innan jag kommer tillbaka upp hit och jobbar massor igen. 
Känner på mig att jag kommer få jobba en hel del nu under hösten och vintern vilket jag ser fram emot.
Vet inte hur mycket ledigt jag kommer ha under hösten och vintern så jag passade på att ta ett par dagar ledigt nu. 
 
Hur som helst, ikväll ska jag inte göra något speciellt. Ska snart duscha lite och sen tänkte jag nog bara kolla lite på tv innan jag går och lägger mig. 
Jag har ingen aning om vad som går på tv ikväll så det ska bli spännande och se vad som finns att kolla på. 
Imorgon börjar iallafall Svenska Hollywood fruar, gissa om jag längtar? 
Åhh är det bara jag som tycker att det är så himla roligt att titta på? Kan inget annat än att älska svenska hollywood fruar. 
As taggad inför morgondagens program! 
Kollar ni också på Svensa hollywood fruar? Vad tycker ni om det? Och vem är eran favvo? 
Jag älskar Maria och Gunilla, tycker dom är för härliga alltså :)