En vecka sedan

Godkväll!

Hur har ni haft det idag? Har ni haft en bra dag? 
Här har det bara varit bra, har haft ganska mycket på jobbet idag. 
Så är jag är ganska så slut nu , ska bli så skönt med fredag och helg!

På lördag ska jag och Lina ut och äta, vi skulle ha gått på bio men det blir inte så utan vi kommer bara gå ut och äta. 
Sen får vi se vad jag gör mer i helgen. 
Har ni några planer för helgen? 

Imorgon ska jag iallafall jobba sen ska jag bara vara hemma tror jag. 
Har inte gjort några planer för imorgon så vi får se hur jag gör. 
Annars ska jag bara åka hem och ta det lite lugnt. 
Hur som helst, jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi imorgon med :) 

Idag är det en vecka sedan jag gjorde min tatuering. 

Alltså åhh, jag bara älskar den!
Igår köpte jag som sagt en ny salva till min tatuering och det känns just nu mycket bättre. Dock tror jag ändå att jag måste fylla i den så vi får se när och om jag måste göra det. 
Känns inte så roligt att behöva använda salva i 2 veckor till efter detta. 
Eller att behöva betala mer för att fylla i tatueringen. 
Men men jag vill heller inte ha en ful tatuering så vi får se om ett par dagar hur den ser ut. Kan vara så att jag inte alls behöver fylla i den.