Min dag

Hallå! 

Hur har ni det? Har ni det bra? 
Här är allt bara bra, lite seg bara. 
Det har varit galet mycket på jobbet denna vecka, vilket har både fördelar och nackdelar. 
Och sen har väl vädret varit as kasst med vilket suger. 
Ena stunden strålande sol, sen haglar det och sen spöregnar det. 
Kan vädret inte bara bestämma sig på sol? :) 

Hur som helst, idag har jag jobbat på som vanligt. Fick jobba över lite idag vilket inte gör mig något. 
Sen efter jobbet så tog jag och en kollega en fika på espresso house. 
Hur mysigt som helst! 
Nu är jag på väg hem, ska bara chilla sen när jag kommer hem. 
Ska väl kanske ta och fixa lite i lägenheten också om jag orkar. 
Annars ska jag bara slappa framför tvn. 
Har ni några roliga planer för kvällen?  

I måndags var jag på smygöppningen av affären eko, jag handlade för galet mycket pengar.. 

blev en hel den saker och då köpte jag inte ens allt jag egentligen ville ha :) 
Men får åka tillbaka någon dag och handla lite.