9000 kr inte värt..
Hallå!
Hur har ni det? Har ni det bra? 
Här är det bara bra, sovit as bra inatt, vaknade upp pigg och glad och är redo att ta mig an dagen. 
Idag ska jag hämta hem min gamla externa hårddisk, och nej den är inte lagad. 
Nu kanske ni undrar varför jag ska hämta hem den om den inte är lagad? 
Och det är för att när jag lämnade in den sa dom att om dom måste skicka den vidare så skulle det kosta ca 4000 kr vilket jag redan då tyckte var lite dyrt men kunde leva med det. 
Men igår ringde dom och sa att dom inte kunde laga den och att dom isåfall måste skicka den vidare och det skulle kosta 8-9000 kr.. Alltså dubbelt så mycket än vad dom sa från början. 
Så då sa jag att jag hämtar min hårddisk så dom inte behöver skicka den vidare. 
Vilket suger, fattar inte att det kostar så otroligt mycket för att bara få ut sina bilder? 
Så nu ska jag kolla efter något billigt ställe som kan fixa den så att jag får tillbaka mina bilder. 
Men tror inte det finns något ställe som är så mycket billigare vilket suger. 
Jag som hade hur många planer som helst med mina bilder ifrån den hårddisken, som nu inte blir av. 
 
Hur som helst, jag ska snart ta och fixa mig för att sen åka in till stan och hämta min hårddisk. 
Är egentligen inte alls sugen på att åka in till stan idag men men hårddisken måste hämtas så. 
Sen får vi se vad jag hittar på, jag väntar på ett paket ifrån partykungen. 
Beställde lite smått och gått ifrån dom igår så väntar på att få hem mitt paket därifrån. 
Jag fyller snart år så jag har besällt lite inför min födelsedag, var till Dollarstore och letade men hittade inget roligt där. 
Kommer visa er sen vad jag beställt ifrån partykungen. 
Vet att ni sett dessa bilder en miljon gånger men bjuder på dom en gång till :D