Fullt upp i veckan som kommer
Hallå!
Jag vet att uppdateringen har varit as kass, men jag har först inte haft något att skriva om och därför tappat lusten till att uppdatera. 
Och sen har jag varit iväg till tex Örebro osv, och igår gjorde jag inget speciellt. 
Jag var hemma, tvättade, städade och så kollade jag på tv hela kvällen.
Och idag har jag varit in till stan för att hänga med mamma och daddy cool, vi var på loppis, sen var vi och åt på KFC och så slutade vi med att handla på ICA.
Och nu sitter jag här hemma, borde ta hand om tvätten jag tvättade igår osv men får se om jag gör det idag eller imorgon. 
 
Sista lediga dagen innan jag börjar jobba, eller ja jag börjar egentligen på tisdag. 
Men kan bli så att jag måste jobba imorgon med, så vi får se hur det blir. 
Om jag inte jobbar imorgon ska jag förmodligen hem till Lina och hänga hos henne hela dagen. 
Ska bli så skönt att börja jobba igen, har saknat mitt jobb även om vi haft det tufft ibland så saknar jag nu att jobba. 
Har varit ganska så tufft dom här två sista veckorna innan jobbet att gå hemma och inte göra något direkt speciellt. 
Så det ska bli skönt att komma igång med rutiner osv, kommer vara helt slut i slutet av nästa vecka. 
Men det är det värt, har så mycket att göra i veckan så det är spännande. 
Först ska jag som sagt jobba, sen har jag möte med Västerås filmfestival vet inte exakt vilka dagar och tider men ska höra av mig och se vilka dagar och tider vi ska ses. 
Sen ska jag handla hem allt inför min födelsedag, baka det sista som ska bakas,  städa och fixa i lägenheten. 
Hoppas bara jag hinner allt, och att det går bra för mig. 
Bild ifrån förra året när jag fyllde 25 ;D