Gårdagen i Örebro
Hallå!!
Idag mår jag lite som jag förtjänar, tanken var inte alls att dra ut igår. 
Men ja jag och Lina hade så roligt så när vi kom tillbaka till Västerås vid halv 9 på kvällen drog vi till All Stars för att äta och sen så kom Nana och Däbi ner och hängde med oss. 
Blev mer dricka än vad vi hade tänkt oss, vi halv 1 åkte jag hem var helt slut.. 
Somnade på en gång när jag kom hem, ville inte alls kliva upp imorse men eftersom jag var osäker på vilken tvättid jag hade bokat så var jag tvungen att gå upp och gå ner i tvättstugan för att kolla vilken tid jag hade bokat. 
Och vid 1 ska jag tvätta, kunde ha lagt mig och sovit ett tag till men nää jag ska passa på att städa här hemma eller något. 
Vi får se vad jag hittar på innan jag går ner till tvättstugan.. 
 
Hur som hels, hade verkligen det super bra igår. 
Var så himla roligt att komma bort ifrån Västerås ett tag, och Örebro var så himla mysigt. 
Verkligen en super mysig stad, jag och Lina hade hur roligt och mysigt som helst. 
Vi var först på Titanic utställningen, dock var den mycket bättre i Madrid än vad den är här i Sverige. 
Vilket var synd, men ja det var roligt ändå. 
Sen bestämde vi oss för att gå och sätta oss någonstans och ta något att dricka och sen gick vi omkring på stan och kollade runt lite. 
Vid 7 åkte vi hem, blev en lagom dag i Örebro. 
Här är lite mer bilder ifrån igår, tog inte alls många bilder. 
Först och främst fick man inte ta kort inne på Titanic utställningen och sen så blev det bara så att jag inte tog kort. 
Hade fullt upp med att njuta av tiden i Örebro med en god vän :D