Glitter i hela lägenheten
Hallå!!
Jag sitter just nu i soffan och andas ut, kom hem för typ en timme sedan. 
Idag efter jag tvättade så åkte jag in till stan för att kolla på ny soffa och ny madrass till sängen. 
Var in på IKEA med mamma och daddy cool, men hittade varken en soffa eller en madrass men köpte mörkläggningsgardinen och två nya kuddfodral till kuddarna i soffan. 
 
Nu ikväll ska jag bara sitta här hemma, andas och kolla lite på film. 
Jag är sååå sjukt trött just nu, skulle lätt kunna lägga mig och sova men det ska jag inte göra än på ett tag. 
Så jag passar på att kolla lite på film innan jag går och lägger mig. 
Har ingen aning om vad jag ska se eller så men det återstår att se. 
Lite bilder ifrån igår. 
Idag innan jag tvättade så var det dags för mig att ta ner all dekration och slänga alla soppor och fixa till här hemma. 
Dock har jag så otroligt mycket glitter över hela lägenheten och jag har ingen aning om hur jag så få bort det. 
Men ja jag får försöka komma på något sätt att få bort allt glitter som är över HELA lägenheten. 
Jag hoppas ni har haft en toppen söndag så hörs vi sen igen!