Hur länge?
Hallå!
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en bra måndag? 
Här är det helt okej, är förkyld och as trött.. Även om jag sovit bra inatt så är jag trött. Är nog för att jag är förkyld. 
Fick även jobba över idag, hade ställt in mig på att jobba till halv 3 men när klockan närmade sig halv 3 så frågade chefen om jag kunde stanna kvar längre vilket jag inte tackade nej till. 
 
Hur som helst, igår låg jag i soffan mer eller mindre hela dagen och kollade på film. 
Det var så himla skönt att bara vara hemma, kolla på film och inte ha en massa måsten. 
Jag behövde det verkligen, och nu ikväll ska jag bara vara hemma. 
Hade tänkt städa idag eftersom jag skulle sluta tidigt men jag tror jag städar om ett tag. 
Just nu kommer jag bara sitta och chilla lite framför datorn innan jag ska laga mat. 
Fick denna blomma av Janike när jag fyllde år, är så himla förvånad att den fortfarande lever. 
Jag kan inte påstå att jag är bra på att ta hand om blommor.. Mina kaktusar dog så ja vi får se hur länge denna lever. 
Jag hoppas den lever längre än alla mina andra blommor jag har haft :)