Inte långt kvar nu :)
Godkväll!
Sorry att jag inte uppdaterat sådär super mycket på sista tiden. 
Men det har att bero på att jag först och främst jobbar, sen har jag ingen aning om vad jag ska skriva om heller. 
Har bloggtorka.. Så det är lite därför jag inte uppdaterar sådär super mycket. 
Skulle vilja uppdatera mer, men vill inte att inläggen ska bli dåliga bara för att uppdatera för uppdaterands skull. 
Men ska försöka ändra på det, kommer dock att ha fullt upp den här veckan så tyvärr kommer jag inte att hinna fixa sådär super många inlägg.. 
 
Imorgon ska jag som sagt jobba, sen vid 6 tiden ska jag på möte med Västerås filmfestival och jag har ingen aning om hur lång tid det kommer att ta. 
Jag hoppas inte det slutar allt för sent, och sen på fredag är det jobb igen like always. 
Och så efter jobbet ska jag hem, städa, baka och handla hem saker inför min födelsedag på lördag. 
Kommer ha fullt upp på fredag kväll, men tror jag kommer hinna fixa allt. 
Och sen på lördag så kommer familjen och lite vänner över för att fira mig vilket jag ser fram emot. 
Och sen är det söndag och då ska jag tvätta och ta det lungt. 
Har inte gjort så mycket mer planer för söndagen än att tvätta, vilket jag tror blir en lagom dags aktiviet.
 
Hur som helst, jag hoppas allt är bra med er. 
För här är det bara bra, känns så bra att vara tillbaka på jobbet och ha något att göra på dagarna, träffa sina kollegor osv. 
Bjuder på denan bild ifrån när jag var i Madrid i 3 månader :D