Länsmuseeumet
Hallå!
Sorry för seg uppdatering men jag bestämde mig att åka in till stan idag. 
Orkade inte sitta hemma hela dagen + att det är var väldigt fint väder ute så jag åkte in till stan ett tag. 
Gick på länsmuseeumet på Karlsgatan 2, vilket var super mysigt. 
Var faktiskt mer folk än jag trodde som var där, var där i ca en timme sen gick jag in till stan och kollade lite i affärer innan jag åkte hem. 
Kom hem för en stund sedan, var förbi ICA för att hämta ut ett paket ifrån partykungen. 
Ni kommer få se sen vad det är jag har beställt, bilder kommer komma upp! 
 
Nu har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, tänkte först kolla på första Harry Potter filmen då vi ska åka Hogwarts Express den 26 Augusti. 
Men ja vi får se om jag kollar på första Harry Potter filmen idag eller inte. 
Egentligen har jag inte så mycket bättre saker för mig att göra, städade lägenheten osv igår så det behövs inte göras idag. 
Vilket känns bra, men ja vi får se vad jag hittar på. 
Här är lite bilder ifrån idag, var riktigt trevligt att gå på Länsmuseeumet idag. 
Ska nog tillbaka dit någon dag :)