Lugn dag
Börjar inlägget med en bild, har stuttit och läst i över en timme idag innan jag bestämde mig för att det var dags att äta middag. 
Fixa lite frukt att ha medans jag satt och läste, så har fortfarande inte läst ut denna bok. 
Men tror jag kommer göra det i dagarna som kommer då jag inte har så många sidor kvar nu. 
Sen kan jag äntligen gå vidare med andra böcker som jag har som jag just nu bara väntar på att få läsa. 
 
Hur som helst, jag åkte inte in till stan idag. 
Kände att jag inte orkar sitta och åka fram och tillbaka så jag bestämde mig för att vara hemma istället. 
Ska ändå in till stan imorgon så passar på att vara hemma idag. 
Även om jag varit hemma mycket nu dom senaste dagarna så kändes det faktiskt bra att vara hemma idag, läsa lite, baka och bara vara. 
Men som sagt så åker jag in till stan imorgon för att först möta upp mamma, vi ska gå lite på stan osv sen ska vi på lägenhetsvisning imorgon vilket ska bli spännande. 
Och sen åker jag hem igen, hade tänkt åka till Örebro imorgon men det blir på fredag istället. 
Ville verkligen inte åka själv dit så på fredag som det  ser ut nu kommer jag och Lina att åka till Örebro och gå på Titanic utställningen. 
Vilket jag ser fram emot! 
Jag hoppas ni har haft en toppen dag så hörs vi imorgon igen!