Möte idag

Godmorgon!

Och så är måndagen här igen, sista semester veckan för mig.
Vart tog sommaren vägen? Känns som om vi nyss fick sommar. 
Och så är den mer eller mindre över.. 
Idag ska jag till jobbet, har ett möte jag ska på. 
Är så taggad på att få komma tillbaka till jobbet. 
Nu har jag varit ledig lite för länge känns det som. 
Senare i veckan ska jag på Titanic utställningen ska kolla om Lina ska med. 
Annars åker jag nog själv, men vi får se vilken dag osv jag åker. 
Annars händer det inte så mycket mer i veckan. 
Ska försöka hitta på något roligt sista semester veckan. 

Hur som helst, igår gjorde jag inte så mycket. 
Kollade på tv hela dagen, tvättade och bara var hemma. 
Hur hade ni det i helgen? Har ni haft det bra?
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 

Klänningen är ifrån Madlady, fick hem den förra veckan :) såå fin, dock så faller det av extremt mycket glitter 😂