Så mysigt igår
Hallå!
 Hur har ni det? Har ni det bra? 
Här är det bara bra, sitter just nu och chillar farmför datorn och lyssnar på när det regnar ute. 
Hade tänkt åka in till stan efter jag har tvättat, men eftersom det regnar en del ute så vet jag inte om det lockar att åka in till stan i renget. 
Så vi får se hur jag gör, är lite sugen på att gå på bio men vet inte om jag hittar någon som vill gå på bio med mig. 
Annars kommer jag nog stanna hemma hela dagen, vilket inte känns sådär super lockande kan jag lova. 
 
Hur som helst, igår var jag in till stan ett tag innan jag drog till mamma och daddy cool. 
Kände inte för att sitta hemma en hel dag till så jag åkte hem till dom, blev kvar där längre än jag hade tänkt mig. 
Men vi hade så trevligt, hade så himla roligt, vi satt ute på balkongen till typ 11 på kvällen vilket var så himla mysigt. 
Gissa om jag saknar att ha en balkong? Om jag gör! 
Sen gick vi in, kollade lite på tv, lyssnade på musik och sen var det dags för mig att åka hem vid halv 1 på natten. 
Var så trött sen när jag kom hem, men hade som sagt super roligt och mysigt. 
Bilden har inget med inlägget att göra, men tog inga bilder igår. Hade knapp mobilen vid mig under hela kvällen. 
Vilket kändes så bra!!