Sålt min soffa


Godkväll!
Vilken dag jag har haft! Har först jobbat på som vanligt, sen när jag kom hem så var det dags att fixa iordning min soffa. 
Idag sålde jag min bäddsoffa, hittade en as snygg soffa på Ikea som jag ville ha så jag sålde den jag hade. 
Så idag kom dom och hämtade min soffa och imorgon ska jag hämta hem min nya soffa. 
Kommer bli en lång dag imorgon men det gör inget. 
Ska bli så skönt med en ny soffa!! Hoppas man sitter bättre i min nya soffa än vad man gjorde i min gamla :)

Hur som helst, jag kommer ha fullt upp i slutet av veckan. 
Imorgon blir det att hämta hem nya soffan, sen på torsdag ska jag ha möta med Västerås filmfestival och på fredag ska jag och nana ut och äta på pinchos och sen på lördag ska jag åka Hogwarts express. 
Och utöver detta kommer jag såklart att jobba. 
Jag vet att jag inte uppdaterat sådär super mycket men det har inte hänt så mycket. 
Kommer nu för tillfället att uppdatera när det händer saker. 
Vill inte göra tråkiga inlägg.. så jag ska försöka uppdatera mer i veckan nu när det händer mer saker än bara jobb:) 

Så skönt att soffan är borta!!