Dagens planer
Godmorgon! 
Sitter just nu och lyssnar på musik och håller på att fixa mig och packa väskan. 
Ikväll ska jag hem till min syster och fira nyår och sen sover jag hos mamma. 
Så jag packar en väska som jag ska lämna hos mamma innan jag åker till min syster. 
Ska bli riktigt roligt att fira nyår med mina syskonbarn och min syrra och hennes man och deras kompisar. 
Jag vet inte hur många kort jag kommer att ta men vi får se imorgon hur många kort jag lägger ut. 

Idag tog jag en rejäl sovmorgon, vaknade halv 11 typ haha. 
Kommer inte ihåg sist det hänt att jag sovit så länge. 
Men åh så skönt det va att få sova ut ordentligt. 
Jag har inte gjort så mycket mer på morgonen än att äta frukost, fixat mig och packat väskan. 
Ska snart ta och fixa det sista innan jag ska till bussen och åka in till stan. 
Har ni några roliga planer för dagen och kvällen? 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.  (null)
Bjuder på denna bild :)