Julbilder ifrån igår
Gomorgon!
Hur hade ni det igår? Hade ni en bra söndag och 3e advent? 
Jag hade det hur mysigt som helst med familjen, vi åt lite gröt, fikade och bara umgicks vilket var super mysigt. 
Jag åkte hem vid 7 tiden igår för att jag var såå trött och behövde duscha och lägga mig tidigt inför den här jobbveckan. 
Bara 5 jobbdagar kvar, kommer kännas som en evighet. Jag vill just nu bara ha lite ledigt så jag får vila upp mig lite. 
Den här veckan blir det att jobba på som vanligt, packa inför resan till pappa och Eleonor och sen ska jag vila så mycket som möjligt så jag orkar ta mig igenom sista jobbveckan. 
Och på fredag innan jag åker till pappa och ska jag träffa mina systrar för en liten fika på stan och sen bär det av mot Sölvesborg. 
 
Har ni några roliga planer för veckan? 
Jag tog inte alls mycket bilder igår, hade fullt upp med att umgås med familjen. 
Jag hopas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.