Kvällen
Hallå där :) 
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en fin lördag? 
Här har det bara varit bra, har varit på lägenhetsvisning på morgonen, sen träffade jag min syster för en fika och efter det var jag hos mamma ett tag innan jag skulle träffa Lina. 
Vi gick lite på stan, jag handlade lite saker inför imorgon och sen fikade även vi. 
Och nu när jag kom hem så lagade jag mat, och så kollar jag just nu på Narnia. 
Har egentligen sett den filmen ett x antal gånger förut men den är så bra ( menar då alltså den första Narnia filmen). 
 
Hur som helst, ikväll ska jag bara vara hemma ska fixa lite i lägenheten och ta fram lite kläder jag ska ha imorgon. 
Jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig eller så, så jag ska kolla lite vad jag har hemma och se ifall jag hittar något jag kan ha imorgon. 
Annars händer det inte så mycket mer här inte, så skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. 
Lite bilder jag tog när jag var hos pappa. Jag tog inte alls många kort när jag var nere  i Sölvesborg.