Min superkraft
Hallå!
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en fin dag? 
Här är det bara bra, tog en liten sovmorgon idag med vilket är underbart. 
Sen åt jag och Eleonor frukost, kollade på tv och så kollade jag efter en IPad. 
Harnäsgan bestämt mig för vilken jag vill ha osv men vi får se när jag köper en och vilken det blir. 
Efter det så gick jag till dollarstore och sen till Burger King, alltså åh va gott det var med BK. 
Var ett tag sedan jag åt på burger king, hur som helst nu sitter jag och läser Viktor Frisk's bok min superkraft. 
Den här så himla bra! Någon mer som läst eller håller på att läsa den?
Jag gillar den starkt, ska fortsätta läsa efter jag skrivit klart det här inlägget. 
(null)
Jag hoppas ni gillar boken lika mycket jag gör. Jag har inte så många sidor kvar tills jag läst klart boken. 

Tog denna bild tidigare idag, vilket härligt väder vi fått idag. 
(null)