Sista bilderna ifrån Madrid
Godmorgon Måndag. 
Och så var vi här igen, en ny jobbvecka. 
Vad hände egentligen? Kändes som om jag nyss åkte på semester och nu är det över.. 
Det går alltid så fort när man är ledig, men nu är det jobbdags som gäller. 
 
Igår när jag kom hem så gick jag och handlade först så nu har jag frukost hemma och mat. 
Sen så kollade jag lite på youtube innan jag kollade på 2 avnistt av Criminal Minds säsong 12. 
Fick hem hela säsong 12 när jag var i Madrid så nu har jag något att kolla på. 
Ska bli spännande att se hur denna säsong är då jag tyckte säsong 11 var både bra men ändå dålig. 
Hade verkligen blandade känslor för säsong 11 och kommer nog ha det för säsong 12 med. 
Jag har faktiskt googlat lite på säsong 12 och vet typ vad som kommer hända, dock inte när eller hur men vet lite saker som kommer hända som kommer göra att jag inte kommer gilla den här säsongen. 
Ska bli spännande att se exakt hur det blir. 
 
Hur som helst, idag efter jobbet ska jag förbi mamma och hämta mina vinterskor. 
Jag lämnade dom där när jag åkte till Madrid så nu får jag ha vår skorna på mig till och från jobbet. 
Men det gör inte så mycket, sen när jag kommer hem blir det att kolla på Criminal Minds ingen. 
Som jag väntat på den här säsongen, visst man kan ladda ner filmer och serier osv men jag har faktiskt köpt hela säsong 12. 
Har alla andra säsonger hemma med Criminal Minds och det känns så fult att inte ha den senaste så nu har jag alla säsonger av Criminal Minds hemma. 
Och det känns toppen ska ni veta :D 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen!
Så det här va sista bilderna för den här resan till Madrid. 
Jag har såklart mer bilder på datorn / mobilen men väljer att inte lägga ut alla, kanske en annan dag eller så. 
Som ni vet så har jag haft det hur bra som helst i Madrid, blev en lugn och skön helg i Spanien. 
Det var verkligen hur nice som helst! Även om det var kallt så hade vi det hur bra som helst. 
Är så glad att jag åkte ner ett par dagar och bara va, det behövdes verkligen. 
Nu har jag typ ny kraft till att jobba igen. 
Och så är det inte sådär super lång tid kvar tills jag åker tillbaka till Spanien, ska till Mallis med familjen. 
Är så taggad inför den resan!