Snart hemma igen!
Hallå!
Hur har ni det? Har ni det bra?
Det var såå tufft att gå upp imorse, vid 6 tiden vaknade jag och Fanny. 
Då var det dags att fixa sig och gå mot metron. 
Vid 7 var jag framme på flygplatsen, de gick väldigt fort på flygplatsen och helt plötsligt skulle vi gå på planet (inte Fanny utan jag och de andra passagerarna). 

Är just nu på planet i luften och ska snart landa. 
Det ska bli så skönt att komma hem till lägenheten. 
Jag ska nog bara chilla hemma framför tvn eller datorn. 
Jag har verkligen haft det så bra i Madrid!
Vad jag har saknat den staden alltså. 
Skulle kunna ha stannat ett par dagar till men ja jag måste jobba imorgon. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen när jag kommer hem igen. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Lite bilder ifrån igår. 
De va så mysigt att bara gå omkrin i Madrid :)