Blev så glad

Godmorgon! 

Äntligen torsdag det innebär att det snart är helg! 
Ska bli så skönt att sova ut i helgen. 
Idag ska jag jobba och sen ska jag hem till mamma och daddy cool för att fira Emma som fyller år idag. 
Det ska bli mysigt att hänga med familjen idag efter jobbet. 

Sen när jag kommer hem ska jag sova då jag ska upp tidigt imorgon. 
Är så trött på att gå upp tidigt.. Tar verkligen på krafterna. 
Jag hoppas jag får en lägenhet i Västerås snart. 
Är trött på att pendla och att gå upp tidigt. 
Känns som jag inte har ett liv, så jag hoppas jag hittar något i Västerås snart så jag kan flytta. 

Hur som helst, hur har ni det? Har ni en bra morgon? 
Här är det bra fast jag är trött. 
Ska bli kul att jobba idag, kommer bli en lång dag. 
Kommer vara trött imorgon hahaha :) 
Men men sånt är livet. 

Igår när jag kom hem hade jag fått ett avi ifrån posten. Jag som inte har eller hade beställt hem något. Så när jag hämtade ut paketet så var det ifrån Susanne, en tjej jag pluggade med i Madrid hade skickat ett paket till mig. 

En kalender med real Madrid och ett fint brev. 
Asså det gjorde verkligen min dag! Blev så otroligt glad när jag öppnade det :)