Full rulle
Godmorgon Onsdag!
Var tvungen att tänka till lite vilken dag det var idag, känner att jag kanske inte har så stor koll på dagarna. 
Men i vilket fall som helst så är det Onsdag idag och inget annat. 
Igår trodde jag att det var torsdag och att jag skulle sluta halv 5, MEN det var bara tisdag vilket innebär att jag slutade 4. 
Wow vilken skillnad eller hur? 
Men jag älskar dom dagar jag kommer på att jag slutar tidigare, känns som jag har fler timmar att göra annat på. Vilket inte alltid stämmer men den känslan alltså, its to die for. 
 
Idag slutar jag halv 2 och det har jag koll på då jag egentligen skulle ha slutat 11 men får jobba kvar lite längre.
Men halv 2 är inte så farligt änåd, känns helt okej. Så idag efter jobbet ska jag träffa Lina och Elsa, vet inte om det har blivit vår grej att ses på onsdagar?
Men vi ska iallafall hänga nu, ska gå runt på stan, tanken först var att åka ut till Erikslund men vi är alltid där när vi ses så idag blir det att hänga på stan.
Måste byta miljö lite va? Ska även försöka kolla in bokrean på Akademibokhandeln, inte för att jag är ute efter en ny bok så men det vore kul att kolla in rean iallafall.
Sen får vi se vad som händer, har inte så mycker mer planer än så.
 
Jag har ganska så fullt upp denna vecka, idag ska jag som sagt vara med Lina och imorgon ska jag hem till mamma och daddy cool för att fira Emma och Sanna.
Sen på fredag ska jag ut och äta med jobbet, på lördag ska jag in till stan och träffa en kompis och på söndag ska jag tvätta och städa här hemma.
Jag har tvättid kl 7 på morgonen, alltså vänta va? 7 på en söndag.. Im gonna die.. Tur att jag sen kan lägga mig och sova en stund.
Sen är veckan tyvärr över, känns som om denna vecka kommer gå fort. Eller vad säger ni?
 
Hur som helst, jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen!
Bjuder på denna fina bild på mig och Lina :D