Good times
Godkväll!
Avslutar denna kväll med en låt av Tommy Lee. 
Jag har nu i ett par dagar lyssnat på Mötley Crue och Tommy Lee (trummisen i bandet) och så har jag spelat Ed Sheerans låt Shape of you. 
Snacka om stor variation på det hela haha xD 
Men här är iallafall låten: 
Kan inget annat än att älska denna låt! Den är så sjukt underbar och jag förstår inte att det är 9 år sedan den låten kom (iallafall på youtube har den funnits i 9 år). Känns som om det inte alls va sådär super länge sedan den kom, men tydligen har jag fel. 
 
Hur som helst, nu på kvällen har jag fortsatt att läsa om Bob. I förra inlägget såg berättade jag att jag läste om jul med Bob och nu är jag inne på mitt liv med Bob. 
Jag bara älskar dom böckerna, tycker om dom så mycket. 
Som jag skrev i förra inlägget har jag en hel del böcker jag måste läsa klart så det är bara för mig att börja läsa mer vilket är bra. 
Annars har det inte hänt så mycket mer här, har varit en lugnt kväll, vilket har varit skönt. 
Imorgon efter jobbet ska jag ut och äta lunch med Simone, Sanna och Emma vi ska till kolgrillsbaren. 
Kommer bli så otroligt gott, bara älskar deras mat! 
Sen ska jag hem efter det, har inte gjort så mycket mer planer än så för imorgon. 
Har ni några roliga planer för morgon dagen? 
Hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi imorgon igen!