Kladdkaka

Godkväll! 

Idag har jag haft fullt upp, fixade tvätten vid 10 och halv 12 var jag klar med det då blev det lunch. 
Sen så gjorde jag lite chokladbollar till Lina, åkte till Erikslund med Lina och Elsa. 
Sen åkte jag hem, lagade mat och nu har jag slängt ihop en kladdkaka. 
Jag hoppas den smakar lika gott den luktar. 
Första gången jag gör en kladdkaka helt själv så hoppas den blev bra. 

Sitter just nu och kollar på tv och väntar på att kladdkaka ska bli lite kallare så jag kan provsmaka den. 
Ska bli spännande, nu kanske alla jag känner undrar vad som har hänt mig. 
Och det undrar jag med, jag har skrivit förut om att jag aldrig bakar. 
Och nu bakar jag hur mycket som helst, än så länge är det kul. 
Sen kanske det inte blir bra alla gånger men vad gör det? 
Håller på att lära mig att baka lite, så alla gånger kommer det inte bli bra men jag hoppas det blir bättre än nu. 
Även om jag gör många av dessa för första gången så är jag förvånad att det blivit så bra. 
Visst kanelbullarna blev lite brända men goda, och nu blev kladdkaka lite bränd men luktar hur gott som helst. 
Nästa gång håller jag bättre koll :) 

Brukar ni baka? Och om ni gör det vad bakar ni då? Jag vill gärna veta. 

Hur som helst, hur har ni haft det idag? Har ni haft det bra? 
Här har det bara varit bra.