Fullt upp :)

Godkväll! 

Och så har mamma och daddy cool gått hem, jag fick lite väl stressigt där vid 2 tiden. 
Min tvätt var klart vid 2 och då va de bara för mig att gå och handla sen när jag gick hem ifrån Lidl så skrev mamma att dom åkte ifrån landet och skulle va vid mig vid halv 5 istället för 5. 
Så jag skyndade mig hem, gjorde en plåt kanelbullar, vikte all tvätt, tog ut bullar ifrån ugnen, började laga mat osv. 
Från halv 3 fram till halv 5 hade jag fullt upp, när mamma och daddy cool kom så var jag mer eller mindre klar med allt. 
Hann till och med fixa förrätt, är så stolt att jag hann med allt innan dom kom. 
Bullarna blev helt okej för att vara första gången, jag brukar aldrig baka eller så. 
Men har nu fått för mig att jag ska baka massor. 
Så en plåt kanelbullar blev det, lite brända men goda ändå. 
Så jag får ta med dom bästa till jobbet på tisdag haha :) 

Nu ska jag inte göra något alls har haft fullt upp sen kl 11 idag så det ska bli skönt att chilla framför tvn. 
Sen får vi se ifall jag får jobba imorgon eller inte. 
Har lite att fixa inne i stan om jag inte får jobba så det gör inte sådär super mycket om jag får jobba eller inte. 
Hur som helst, jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.