Work today

Godmorgon! 

Sitter just nu och kollar på tv, börjar inte jobba än så jag passar på att chilla hemma.
Ska snart ta och äta lite lunch och sen kolla lite på Dr.Phil sen måste jag åka till jobbet. 

Igår fick jag också jobba, blev en kort men rolig dag. Var på ett av mina "gamla" jobbställen så det var kul att vara tillbaka. 
Idag ska jag tillbaka där jag brukar vara vilket också ska bli roligt. 
Så igår när jag kom hem lagade jag mat, kollade lite på youtube och sen så blev det ett x antal avsnitt av criminal minds. 
Ska nog fortsätta kolla lite på criminal minds. Är som ni redan vet på säsong 8 har nästan precis börjat med den säsongen. 
Är det bara jag som älskar den serien? Jag är sjukt taggad för att se säsong 10, något vill säga mig att det finns säsong 11 också men är osäker. 
Vet att det händer mycket i säsong 10 / 11 vilket ska bli kul o se. 
Vet att jag kommer bli sjukt ledsen när jag får se när en av mina favoriter slutar. 

Hur som helst, hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.