Work work work

Godmorgon! 
Här har ni en trött tjej, har vaknat flera gånger inat igen. 
Vet inte om det beror på att jag är rädd att missa samtal ifrån jobben eller att jag ska stänga av alarmet i sömnen. 
Natten mellan söndag till måndag sover jag dåligt.
Men jag hoppas att min trötthet går över. 

Sitter just nu och kollar på nyheterna, och äter frukost. 
Ska snart ta och fixa mig, ska eventuellt jobba idag. 
Om jag kommer jobba så börjar jag kl.10 Så jag väntar nu på att dom ska ringa och säga om jag ska komma eller inte.
Spännande typ, och om jag inte jobbar så kommer jag bara vara hemma idag. 

Igår satt jag och kollade på criminal minds och sen satt jag och kollade lite på tv innan jag gick och la mig.
Så jag gjorde inget speciellt igår kväll, va på sätt och vis ganska så skönt. 
Hur hade ni det igår? Hade ni en bra söndag? 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen.