2 veckor kvar
Godkväll!
Sitter just nu och kollar klart på dom sista avsnitten av Z Nation på Netflix. 
Kollade på dom första avsnitten i måndags och passar nu på att titta på dom sista ikväll. 
Jag har bara 3-4 avnistt kvar sen har jag sett hela säsong 1, vet inte riktigt vad jag ska tycka om serien än. 
Får se vad jag tycker efter jag sett klart säsong 1, sen vet jag inte om det finns en säsong 2 eller om det kommer komma en säsong 2 eller inte. Har läst att det ska finnas en till säsong men jag vet inte om den kommit ut än eller inte. 
 
Hur som helst, idag har jag tvättat, varit och handlat och bara varit hemma. 
Det var (tänkte skriva värsta övädret men det är lite överdrivet) ett oväder så jag ville inte direkt gå ut eller så. 
Hann precis in med tvätten, började redan åska när jag gick ifrån tvättstugan. 
Men ja det var liite obehagligt när det åskan small så högt tidigare, jag gillar åskan när jag är hemma och den är på avstånd men nu kändes det som den var ganska så nära.
Tog ett tag innan det slutade åska och blixtra, fick till och med elavbrott ett tag så det var ett lite oväder ändå. 
 
Imorgon ska jag hem till min lillasyster, hon frågade egentligen igår om jag kunde komma över men då var jag med Lina osv. 
Så vi bestämde att vi skulle ses imorgon istället, så då ska jag hem till henne och umgås ett par timmar. 
Sen på söndag ska jag träffa Lina M, vi ska fika lite och sen får vi se vad vi hittar på.
Det var ett tag sedan vi sågs så det ska bli roligt, och sen är den här veckan över. 
Bara 2 veckor kvar på min semester, känns lite sådär. Har haft en as lång semester, och nu börjar den verkligen lida mot sitt slut. 
På ett sätt ska det bli skönt att komma tillbaka och jobba och på ett sätt har det varit jävligt gött med lång semester. 
Men ja jag ska nu njuta verkligen till 1000 mina två sista semester veckor innan jag börjar jobba igen. 
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.