Ändrade planer
Godkväll!
Kom hem för ett tag sedan, skulle ha träffat Lina M men det blev tyvärr inte så. 
Så istället för att åka hem och inte göra något så åkta jag ut till Hälla för att möta upp daddy cool. 
Vi var på loppis, ÖB och rusta innan vi åkte hem till hans mamma och firade henne. 
Var super mysigt, vi åt smörgåstårta, drack kaffe och åt cheesecake :D 
Så nu är jag verkligen mätt i magen, var hur gott som helt! 
Blev en liten spontan tripp ut dit, vilket var as roligt. 
 
Hur som helst, söndagen börjar närma sig mot sitt slut. 
Vilket innebär att det är en ny vecka som börjar imorgon. 
Jag har ingen aning om vad jag ska göra imorgon, nu börjar det här med att jag inte vet om jag kommer få jobba eller inte. 
Jag är inte inbokat på något förens den 14 Augusti, men kan lika gärna börja tidigare. 
Så vi får se vad som händer, kanske kommer få jobba i veckan eller inte, we will see. 
Om jag inte jobbar så får vi se vad jag hittar på, har inte gjort några planer för imorgon så vi får se vad dagen har att erbjuda. 
Sen på tisdag ska jag träffa Janike, vi ska gå på bio och gå ut och äta. Vi skulle ha åkt till Stockholm på onsdag men det blir inte så tyvärr. 
Men ja jag är glad så länge jag får umgås med henne så det blir nog bra det. 
Har ni några roliga planer för veckan som kommer? 
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.