Äntligen klart
Hallå!
Jag är så gott som klar med städningen, ska bara ställa in saker i förrådet och sen är jag mer eller mindre klar. 
Det har tagit mer eller mindre hela dagen, var tvungen att åka in till stan lite snabbt för att hämta lite saker hos mamma, sen åkte jag hem, handlade hem mat och sen var det bara att fortsätta att städa. 
Men nu är min lägenhet fin och ren, kylen och frysen är fylld med mat, kom dock på sen att jag hade glömt att handla lite saker så jag tror jag kommer gå tillbaka idag och handla det sista eller om jag tar det imorgon. 
 
Hur som helst, ikväll blir det att kolla på Allsång på skansen, hur länge har det gått nu i sommar? 
Har verkligen ingen koll, brukade titta jämt på det back in the days men nu har jag ingen koll på när det börjde eller vilka som är med eller så. 
Vet iallafall att Miriam Bryant är med ikväll det är därför jag kommer kolla på Allsången. 
Imorgon har jag inga planer som det ser ut nu, så vi får se vad jag hittar på, kanske åker in till stan någon vi får se vad jag hittar på. 
Kännas iallafall toppen att lägenheten är städad så jag slipper göra det i helgen nu när det är Summer meet. 
Bjuder på denna bild ifrån Zurich när jag va där för ca 2 veckor sedan. Eller är det ens två veckor sen jag va där? Tror det är typ två veckor sedan, kan vara mer :)