Badat idag
Hallå!
Kom hem för en stund sedan, har varit med moni och M och mina syskonbarn hela dagen. 
Vi har badat, kollat lite på SVT Play, badat lite till och så har vi bara myst. 
Har varit så roligt, men nu är jag hemma, jag måste städa och sen samla ihop all tvätt, ska tvätta imorgon hos mamma hade jag tänkt. 
Sen på typ torsdag ska jag packa det jag ska ha med upp till landet, åker dit igen nu i sommar. 
Har fullt upp fram tills på söndag så en kväll hemma så här skadar inte, imorgon ska jag som sagt tvätt hos mamma sen ska jag äta på KFC, eventuellt åka till moni om dom inte är iväg på annat eller så. 
Sen på fredag ska jag hem till Lina och hjälpa henne att fixa i lägenheten, dricka vin och sen på lördag åker jag till landet. 
 
Hur som helst, jag har haft det hur bra som helst idag. 
Så himla roligt att bada, tycker det blir roligare och roligare att bada för varje gång jag gör det. 
Kommer försöka att bada så mycket som möjligt nu under sommaren. 
Här är lite bilder ifrån idag: 
Alltså det är sååå roligt att ha en kamera jag kan ha i vattnet. Har tagit en massa roliga kort på mina syskonbarn samt filmat en massor nu när vi badat. 
Även mina syskonbarn har fått låna kameran vilket var as roligt. Visst nu kanske inte alla bilder är i bästa kvalite osv men ändå. Jag tycker det är as roligt. Kommer att anväda denna kamera flitigt.