Bilder ifrån dagens utflykt

Godkväll!

Idag har vi varit borta hela dagen, vi åkte iväg på en utflykt. 
Blev en sväng förbi Clas Ohlson outlet, kommer inte ihåg i vilken stad den ligger i men vi va där. 
Var även in i andra affärer och jag handlade på mig lite smått och gott. 
Kan lägga upp en bild sen på det jag köpt, sen när vi kom hem så åt vi middag och så gick vi ut med Rafiki. 
Nu ska vi kolla lite på film och ta det lugnt ett tag, jag ska försöka läsa lite.
Läser twilight böckerna, och ja jag har ännu inte läst dom. 
Så är inne på första boken nu och har beställt hem dom andra igår. Så vi får se när dom kommer. 

Hur som helst, hur har ni det? Har ni det bra? Jag har det hur bra som helst! Njuter av semestern och vilar verkligen upp mig! 
Så skönt att det är sommar och att jag har semester. 
Jag hoppas ni har det bra, så hörs vi sen igen. 

#1 - Josefin

Så härligt du verkar ha det, kul med en utflykt! :)

#2 - Josefine

vilka fina bilder :)

Svar: SV: Tack så mycket :D
Sofia Nilsson