bilder
Godmorgon!
Och så var måndagen här igen, idag blev det inget jobb för mig på något sätt förstod jag det så ja men jag ställde klockan tidigt så jag inte sover bort halva dagen. 
Jag har mer eller mindre sovit bort halva dagarna på min semester så nu måste jag börja vänja mig att gå upp tidigt. 
Kommer annars bli tufft sen när jag börjar jobba, men idag tog jag ändå lite sovmorgon. 
Har sovit as dåligt inatt så jag passade på att sova till 9 ungefär vilket kändes helt okej, kunde egentligen ha sovit längre men då kommer jag inte kunna sova inatt. 
 
Hur som helst, idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. 
Det ser ut som det blir dåligt väder så jag vet inte om jag direkt vill gå ut, jag hoppas det blir bättre väder under eftermiddagen så jag kanske kan gå ut på en promenad eller så. 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, ska nog kolla lite vad mina vänner gör och se om någon kanske kan ses. 
Har ni några planer för dagen? 
Jag har fortfarande inte hört något om min gamla externa hårddisk, jag hoppas att jag slipper betala 4000 kr för den. 
Vill så gärna ha mina gamla bilder så snart som möjligt, kommer knappt ihåg vad det är för bilder som finns på den. 
Och tro mig, om jag får mina gamla bilder så kommer det komma en massa roliga inlägg här. 
Så vi får väl se när jag får veta om min gamla externa hårddisk, hoppas dom hör av sig snart iallafall :)