Dagen än så länge
Hallå!
Sitter just nu och kollar lite på olika youtube klipp och chillar lite, idag var jag in till stan lite snabbt för att möta Malin.
Vi var till Lager 157 och sen var jag och handlade lite mat och så åkte jag hem igen, gjorde pasta sallad idag till en sen lunch. 
Har tänkt göra pasta sallad i ett par dagar men inte gjort det då jag inte har haft alla saker hemma, så idag passade jag på att göra pasta sallad. 
Det är så enkelt att göra men så gott!! Älskar pasta sallad speciellt på sommaren. 
 
Hur som helst, igår kväll gjorde jag inte så mycket. 
Satt och kollade på Z nation på netflix, först tänkte jag kolla på alla 13 avsnitt igår men gav upp på det 5e avsnittet. 
Tror jag såg 5 eller 6 avsnitt, men det är en väldigt bra serie. 
Lite överdriven ibland osv men ändå bra, jag har bara några få avsnitt av Criminal Minds och jag tänkte spara dom 3-4 sista avsnitten till en annan dag tror jag. 
Det var väl det som hände igår, och nu tänkte jag ta och diska och eventuellt städa om jag inte ska städa imorgon istället. 
Känns som om det är det enda jag gör är att diska och städa.. Men det måste göras tror jag tar städningen imorgon så jag kan verkligen storstäda hela lägenheten. 
 
Så nu är frågan vad jag ska göra ikväll, blir nog att kolla lite serier och bara njuta av att vara ledig ett par dagar till innan man börjar jobba. 
Eller ja det är ett par veckor kvar men ändå, det kommer gå fort. 
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.