Dåligt väder..
Hallå!!
Så vad har jag gjort idag då? 
Absolut inget, har bara varit hemma, varit ute med Li och sen var jag förbi affären lite snabbt. 
Det regnar en del så det blir inget mer Summer meet för mig iår, hade tänkt åka in nu på kvällen men eftersom det regnar och har regnat hela dagen så känns det inte så roligt. 
Så jag har roat mig med att kolla på film och serie och varit ute med Li, vi ska gå ut direkt efter jag skrivit klart detta inlägg. 
Jag hoppas då att det slutat regna så vi kan gå en längre prommenad, men vi får se hur långt vi kommer gå. 
Hade planerat att gå en långprommenad vi lunch men då började det spöregna så vi var ute i ca 20-30 min sen gick vi hem. 
 
Hur som helst, idag blev det en sån dag som inte blev som planerat. 
Så tråkigt att det har regnat hela dagen, annars hade jag och Li åkt in till stan och kollat på alla bilar. 
Var så himla härligt igår när vi var ute från kl 15.00 tills halv 12 typ, snacka om att både jag och Li var trötta när vi kom hem. 
Men det var verkligen super härligt, men men vi får gå på en lång prommenad nu så vi kommer ut lite. 
Var ute för inte så länge sedan men känner att jag vill komma ut på en liten prommenad nu så passar på att ta ut Li på en prommenad till. 
Jag hoppas ni har haft en super fin dag så hörs vi sen igen!