Extern hårddisk

Godkväll!

Sitter just nu ute i solen och njuter. 
Idag har vi verkligen varit ute hela dagen, har fixat i trädgården.
Eller ja mamma och daddy cool har väl fixat mest medans jag roat hunden, fixat dricka  osv. 
Var nyss ute på en promenad med Rafiki, och ska nu ta och läsa lite innan vi ska äta middag. 
Imorgon kommer jag hem igen, vilket känns helt okej. 
Kommer dock åka på födelsedagsfest på kvällen så det blir verkligen att åka hem och sen mer eller mindre vända i dörren. 
Men hem kommer jag iallafall, sen ska jag kolla vart jag kan fixa min externa hårddisk billigt. 
Jag har en som är trasig och har inte riktigt haft lust att fixa den då det är så dyrt. Men jag och daddy cool ska kolla bart jag kan få ut mina bilder ifrån den externa hårddisken billigt. 
Vet att på vissa ställen får man betala minst 7000 kr vilket jag inte har varken råd eller lust med. Men jag tror det finns ett ställa i Västerås som tar 1500 kr så det känns mycket bättre än 7000 kr, visst det är dyrt men ja jag vill ha ut mina bilder och bli av med min gamla hårddisk. 

Hur som helst, om jag får ut mina bilder så blir jag as glad. Kommer isåfall komma upp en massa bilder ni inte sett tidigare. 
Alltså jag hoppas av hela mitt hjärta att jag hittar ett ställe som inte är allt för dyrt och som kan hjälp mig i helgen. 
Jag bilder ifrån bröllop, studenten, dop, resor osv. Så mycket bilder jag vill ha tillbaka :)

Men men nu ska jag iaf läsa lite och ta det lugnt och njuta av denna underbara kväll! 
Jag hoppas ni får en minst lika fin kväll som mig så hörs vi imorgon igen.