Håller tummarna!
Hallå! 
 
I lördags lämnade jag in min externa hårddisk, tror ni jag har hört något om den? 
Jag var nästan 100% säker att dom skulle ringa typ igår och säga att dom måste skicka den vidare och att jag då måste betala 4000 kr. 
Men dom har inte hört av sig, vilket gör mig lite nervös, nu går jag mest och väntar på att få veta hur mycket jag kommer få betala för min gamla externa hårddisk osv. 
Jag hoppas att där jag lämnade in den att dom kan laga den då det blir mycket billigare för mig, men jag vet att jag inte har den turen så jag kommer behöva betala as mycket pengar för att få den fixad. 
Vilket suger, jag har dragit ut på det i 2 års tid just för att det är extremt dyrt att laga externa hårddiskar. 
Men jag vill verkligen ha tillbaka alla mina bilder, vet att jag skrivit det här förr men åhh asså är så nervös över hur mycket jag kommer att få betala för den. 
Hoppas dom hör av sig i veckan så jag vet hur det blir, visst jag kan såklart välja att inte skicka den till ett labb där dom öppnar upp den och fixar den. 
Men då får jag hem den och måste hitta ett nytt ställe att skicka in den på och vet inte om det blir så mycket billigare än 4000 kr. 
 
Hur som helst, jag hoppas det löser sig för min externa hårddisk och att jag får tillbaka alla mina bilder. 
Jag lär väl ta tag i allt jag ska göra idag, så lätt att fastna framför datorn och skjuta upp på att städa. 
Visst det är inte akut att det måste städas men det känns bra när det är gjort. 
Så jag uppdaterar sen när jag är klar med allt här hemma. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen!