Håller tummarna!
Hallå hallå!
Är just nu inne i stan för att fixa lite ärenden, ska först hämta ut ett paket på Lager 157 och sen ska jag möta upp daddy cool och så ska vi kolla vart jag kan lämna in min externa hårddisk och sen ska vi vidare på andra äventyr och så får vi se om jag lyckas hitta ett bra ställe som vill och kan göra så att jag får tillbaka mina bilder på min gamla hårddisk. 
Vore as kul om jag lyckas få bilderna, skulle egentligen vilja ha dom idag men vi får se om det blir så att jag kan få dom idag eller hur det nu blir. 
Jag har skjutit upp på att fixa hårddisken då det är svin dyrt att få ut bilderna från en trasig extern hårddisk vilken jag tycker är så synd. 
Jag både inte vill och har råd att lägga 7000 kr minst på att fixa den, många ställen tar den summan för att fixa eller göra så att jag får ut mina bilder. 
Me jag tror att jag och daddy cool har hittat ett ställe som tar betydligt mindre än 7000 kr, så vi ska dit och prata med dom och se vad dom har att säga. 
Jag hoppas det går att fixa, håller vekligen tummarna. 
Om det blir så att jag får tillbaka alla mina gamla bilder, jag skulle bli så lycklig!   Och tro mig när jag säger att det kommer isf bli as många härliga inlägg här på bloggen om jag får tillbaka mina gamla bilder. 
Så många resebilder osv som jag kan lägga upp här och berätta, studentbilder, födelsedagsbilder, konsertbilder osv. 
Ja ni fattar, det är en hel del bilder som jag mer än gärna skulle vilja ha tillbaka. 
 
Hur som helst, tidigare idag så packade jag upp hela resväskan, fixat lite i lägenheten och sökt lite jobb. 
Måste egentligen gå och handla lite mat sen också men vi får se om jag gör det ikväll eller imorgon. 
Men tror det kommer bli så att jag går och handlar ikväll redan, måste ha frukost och mat hemma.
(känner hur era intresseflaggor viftar i luften) 
Sen får vi se vad jag gör ikväll, kanske kollar lite på film eller läser i min bok. 
Kommer göra ett inlägg om boken jag läste ut uppe på landet, har bara inte hunnit fixa det inlägget än och så kommer det mer böcker inlägg snart också. 
Hoppas ni kan hålla ut ett par dagar till? 
Fortsätter att lägga upp bilder ifrån när jag var på landet i veckan. 
Har tagit en hel del bilder, kommer dock inte lägga upp alla bilder men ett par stycken kommer såklart att komma upp.