Har lite att göra idag
Hallå!
Sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart fixa mig. 
Sen ska jag åka till min lillasyster, vi ska umgås och dricka lite vin och ha det mysigt. 
Innan jag åker till henne måste jag handla och fixa tvätten, vet inte riktigt när jag ska åka till henne. 
Kommer bli as roligt att träffa henne och hänga hos henne ett par timmar, sen får vi se vart kvällen tar oss. 
Känner att jag tar det lite som det kommer som i torsdags när jag var med Lina, blir roligare så. 
Och imorgon ska jag som sagt träffa Lina M, vi ska fika och sen får vi se vad vi hittar på. 
 
Hur som helst, igår kollade jag klart på Z Nation och säsong 2 finns tydligen på Netflix. 
Då första avsnittet av säsong 2 startades automatiskt så finns alltså säsong 2 på netflix men jag tittade inte på säsong 2. 
Klockan var redan så mycket och jag tänkte att jag inte skulle vakna allt för sent idag då jag skulle duscha, fixa mig, handla och fixa tvätten innan jag åker till min lillasyster. 
Men nu har jag inte alls lika brottom som tidigare så jag hinner chilla en stund till vid datorn innan jag måste ta tag i allt. 
Har ni några roliga planer för idag? 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen!