Hello
Godmorgon!
Vad tyckte ni om inlägget igår? Jag hoppas ni gillade det :) 
Som jag skrev i det inlägget om att jag säkert glömt serier jag har sett alla säsonger på så fanns det en till som jag kom på i efterhand att jag sett alla säsonger på. 
Säkert finnst det fler, och jag börjar mer och mer skämmas över hur många serier jag sett.. 
Har som sagt även sett några avnistt av vissa serier men aldrig sett på en hel säsong, och vet inte om jag kommer att göra det heller. 
Och vågar inte tänka på hur många filmer jag har kollat på också.. Och mer filmer kommer jag att titta på också. 
 
Hur som helst, hur har ni det idag? Har ni det bra? 
Här är det bara bra, skönt med semester, kan vara uppe hur länge jag vill, sova ut och bara samla energi och kraft till hösten. 
Jag kommer få jobba en del i höst så nu i sommar ska jag bara ta det lungt och andas ut och samla kraft och energi. 
Jag har lite planer för sommaren, men vill inte skriva ut det här ifall det inte blir av. 
Vill då hellre spara det ifall det blir av, blir roligare inlägg då, men jag har några planer iallafall. 
Den här vecka kommer jag spendera med vänner och familj, vilket jag ser fram emot, och sen får vi se vad som händer nästa vecka. 
Har inte gjort några planer för nästa vecka som det ser ut nu, jag är lite öppen för förslag. 
Nä nu måste jag fixa mig så jag hinner med bussen in till stan. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen!