Huvudvärk deluxe

Hallå!

Blev en stressig morgon idag, bestämde mig för att hänga med Lina. 
Så jag var tvungen att typ fixa mig as fort och sen springa till bussen, hann precis med bussen. 
Har sedan 11.30 varit med Lina fram tills nu, vi var på lager 157 och sen åt vi lunch och så har vi varit hemma hos henne. 
Jag står nu och väntar på bussen, har så ont i huvudet så jag vet inte vart jag ska ta vägen. 
Tror det är vädret som gör att jag har så ont i huvudet.. 
Så när jag kommer hem ska jag bara ta det lugnt, hoppas att huvudvärken försvinner. 

Imorgon drar typ summer meet igång, ska se om jag hittar någon att gå med imorgon. 
Sen på fredag ska jag ha picknick med mina kollegor och sen får vi se vad jag hittar på lördag. 
Ska kolla runt lite vad mina vänner gör på lördag, hoppas jag hittar någon att gå med. 
Har ni några planer för helgen? 
Hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen.