In till stan

Hallå!

Idag tog jag verkligen en sovmorgon, hur skönt som helst att kunna sova hur länge man vill. 
Sitter just nu och väntar på att bussen ska komma, ska in till stan en stund idag. 
Ska träffa Malin en stund sen ska jag förbi mamma lite snabbt och sen hem igen.  
Måste ta tag i att städa min lägenhet ordentligt nu, ska försöka hinna det idag med eller så tar jag det imorgon. 
Var ett tag sedan jag storstädade lägenheten så nu är det dags. 

Hur som helst, igår satt jag och kollade på criminal minds hela kvällen. 
Är just nu inne på säsong 11, såg klart hela säsong 10 igår och ett avsnitt av säsong 11. 
Kanske blir så att jag tittar mer ikväll efter jag städat. 
Vi får se hur jag gör, och det beror lite på när jag kommer hem också. 

Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen :) 

Min buss kommer när som helst, idag är jag ute i god tid haha. Vilket inte händer så ofta nu för tiden.